loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اطلس شانه هایش را بالا انداخت (دوره سه جلدی)

ناشر نقد فرهنگ

نویسنده آین رند

مترجم امین فهیما

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 1710

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105419 10003022
1,100,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب اطلس شانه‌هایش را بالا انداخت (Atlas Shrugged)، شاهکار و مهم‌ترین رمان آین رند است. شاید برایتان جالب باشد که نویسنده، بیش از 13 سال برای نوشتن این کتاب وقت صرف کرده است. رمانی چندوجهی با زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فلسفی، انسانی و عاطفی که جنبه‌های مختلفی از زیست انسان بر روی زمین را مورد بحث قرار می‌دهد.
در عین حال کتاب اطلس شانه‌هایش را بالا انداخت، داستانی بسیار جذاب و ماجرایی بسیار شگفت‌انگیز دارد. اطلس موجودی افسانه‌ای است که زمین را بر روی دوش خود نگه می‌دارد و این رمان، وضعیت دنیا را در زمانی که اطلس تصمیم می‌گیرد از نگه داشتن زمین شانه خالی کند، به تصویر می‌کشد. بسیاری از منتقدین بر این باورند که با هر بار خواندن این کتاب، لایه‌های عمیق‌تری از آن برای خواننده مکشوف می‌گردد.
کتاب اطلس شانه‌هایش را بالا انداخت نوشته آین رند است و با ترجمه در انتشارات نقد فرهنگ منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما