loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اراده برادری: وحدت اسلامی؛ تاکتیک یا استراتژی؟!

در گفتگو با دکتر مظفر اقبال، آیت الله محمدعلی تسخیری، شیخ تاج الدین الهلالی و دکتر طلال عتریسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105428 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب اراده برادری: وحدت اسلامی؛ تاکتیک یا استراتژی؟! به همت محمدحسن شاهنگی توسط نشر کانون اندیشه جوان به چاپ رسیده است.

... استراتژی وحدت،یک استراتژی پایدار است و مقطعی نخواهد بود؛چراکه نظام سازی در این استراتژی در دستور کار قرار دارد و بنا بر این است که مدل هم زیستی مذهبی در اندیشه و رفتار رسوخ کند.
(دکتر مظفر اقبال) ... تقریب مذاهب،مقدمه‌ای برای وحدت اسلامی بزرگ خواهد بود؛البته وحدت امت اسلامی،شرط تحقق دو هدف بزرگ است؛یکی مقاومت و غلبه بر چالش‌های فراروی امت و دومی ایفای نقش امت در مسیر تمدن بشری.
(آیت‌الله محمدعلی تسخیری)... در سال 2010 گزارش محرمانه‌ای را از یکی از مراکز امنیتی در امریکا خواندم که مرا منقلب کرد؛ در آن گزارش مسلمانان به‌عنوان اولین و جدی‌ترین تهدید برای ایالات متحده ذکر شده بودند. در انتهای گزارش قید شده بود: بهترین راه مقابله با این تهدید حذف و سرکوب مسلمانان به دست خود آنان است!
(شیخ تاج‌الدین الهلالی)... ایده اتحاد اسلامی، مواضع فکری و اجتماعی و سیاسی دولت‌های اسلامی را به هم نزدیک می‌کند؛ درست همان چیزی که در اتحادیه اروپا و در سیاست خارجی این اتحادیه در حال وقوع است، درون امت اسلامی نیز باید جاری شود.
(دکتر طلال عتریسی)
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما