loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آینده روی دور تند: فروپاشی امپراتوری صهیونیستی انگلیسی - آمریکایی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105450 10003022
190,000 180,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آینده روی دور تند، نوشته ماتیاس چانگ درباره فروپاشی امپراتوری صهیونیستی انگلیسی - امریکایی است و با ترجمه محمد عرب زاده و وحید مختار زاده در انتشارت مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.
رژیم صهیونیستی تنها دریافت کننده ی کمک های آمریکاست که موظف نیست درباره ی نحوه ی هزینه ی آن پاسخگو باشد، معافیتی که به واسطه ی آن، آمریکا نمی تواند مانع از هزینه ی این پول ها در اموری شود که حتی با آن ها مخالف است.
این رژیم، دریافت کننده ی بیشترین کمک های اقتصادی و نظامی از جنگ جهانی دوم به بعد بوده و مجموع کمک های مستقیم آمریکا به اسرائیل سالانه حدود یک پنجم بودجه ی کمک های خارجی آمریکاست.
همچنین آمریکا دائما از اسرائیل حمایت دیپلماتیک می کند و قطعنامه های مختلف شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه اسرائیل را وتو کرده است. این اثر به سلطه ی صهیونیست ها بر ارکان سیاست گذاری و تصمیم سازی ایالات متحده و تحلیل سیاست های توسعه طلبانه و جنگ طلبانه ی آنها در جهان پرداخته است.
نویسنده ضمن تحلیل این سیاست های معتقد است امپراتوری صهیونیستی انگلیسی – آمریکایی در حال فروپاشی است و صدای نفس های پایانی رژیم صهیونیستی شنیده می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما