loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ادبیات کودکان

5 (1)

ناشر اطلاعات

نویسنده علی اکبر شعاری نژاد

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 308

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105575 10003022
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ادبیات کودکان کتابی است به قلم "علی اکبر شعاری نژاد" که در آن مباحث مربوط به ادبیات کودک را از جنبه های گوناگون مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. کودک، با وجود اینکه در برابر یک بزرگسال ضعیف و ناتوان به نظر می رسد، اما از ویژگی های جالب توجهی برخوردار است که شیوه ی زیست او را به مراتب باکیفیت تر از یک بزرگسال جلوه می دهد.
کودکان برای شاد بودن دنبال دلیل و بهانه نیستند و از اوقات خود به نحو احسن بهره می برند. آن ها همواره برای به دست آوردن چیزهایی که لازم دارند در حرکت اند و جسارت و شجاعتی مثال زدنی در مواجهه با چیزهای نو دارند.
به این ترتیب می توان گفت که کودکان ترسی از تغییر و دگرگونی ندارند و بنابراین زیستن به شیوه ی آن ها، زیستنی برتر و باکیفیت تر است. اما منظور از زیستن به شیوه ی کودکان چیست؟ "علی اکبر شعاری نژاد" در کتاب ادبیات کودکان این مساله را مورد بررسی همه جانبه قرار می دهد.
نخستین راه زندگی با کودک، دریافتن زبان اوست و توجه به این مساله که ذهن پویای کودک را چطور باید پروراند. در کتاب ادبیات کودکان به قلم "علی اکبر شعاری نژاد" که تاکنون بارها مورد تجدید چاپ قرار گرفته، این مساله طی ده بخش، به تفصیل بررسی شده است.
از حرمت زندگی گرفته تا پرداختن به اصل مساله ی ادبیات کودکان و نوجوانان، نویسنده به بررسی سرگذشت این بحث پرداخته و سپس مهارت خواندن در کودکان را زیر ذره بین می برد. در ادامه مطالب مهمی نظیر شیوه ی انتخاب کتاب، داستان، سازماندهی کتاب خانه ی کودک، وسایل ارتباط جمعی و بازی های دراماتیک ارائه شده و فصل پایانی کتاب به چند داستان مفید می پردازد.
کتاب ادبیات کودکان نوشته علی اکبر شعاری نژاد در انتشارات اطلاعات به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما