loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به جرم خمینی: داستان زندگی شهید علی رضا توسلی (ابوحامد) فرمانده لشکر فاطمیون

ناشر سوره مهر

نویسنده فریناز ربیعی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 352

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105663 10003022
165,000 156,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب به جرم خمینی به نویسندگی فرحناز ربیعی در سوره مهر به چاپ رسیده است؛ این کتاب روایت زندگی شهید علیرضا توسلی (ابوحامد) فرمانده لشکر فاطمیون است.
به جرم خمینی به وجوه جدیدی از زندگی پر فراز و نشیب این شهید و جبهه مقاومت افغانستان می‌پردازد؛ نویسنده از زاویه دیگر به زندگی فرمانده لشکر فاطمیون پرداخته است.
کتاب به جرم خمینی برگرفته از شخصیت کسی است که پای مکتبی بنام مکتب‌ امام خمینی(ره) قد کشیده است.

خون تو و محمدامین هم رنگ بود. بی تابی محمدامین و حق طلبی اش خون نشده بود کف خیابان های کابل؛ جوانه زده بود در رگ های برادر آخری.ته تغاری که تو بودی و حاج آخوند هروقت سوره جدیدی از بر می شدی و شعر حافظ را به دو روز نکشیده حفظ می کردی دوتا می زد جای قلبت و می گفت یک چیزی می شوی؛
درست همان جا که ترکش نشسته بود. ترکش نزدیک قلبت هربار فشار می آورد یاد دست های حاج آخوند می افتادی. یاد حرف های پدرت چندماه قبل از خاموش شدنش که دم گوش توی هفت ساله خواند:
«علیرضا، تو بعد از من و مادرت تنهایی زیاد می کشی، غم زیاد می بینی. رنج مال آدمیزاده علیرضا. اما قول بده یادت باشه فقط خدا…فقط خدا…»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما