loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرگذشت استعمار - جلد سوم (جلدهای دوازدهم تا پانزدهم)

جلد سوم از مجموعه سه جلدی سرگذشت استعمار

5 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده مهدی میرکیایی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 330

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105674 10003022
185,000 175,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شاید مجبور شویم آتش را دوباره کشف کنیم و برای بار چندم دست به اختراع لامپ بزنیم، ممکن است لازم شود از اول یاد بگیریم که چگونه می‌شود از طبیعت، غذا و پوشاک به دست آورد؛ حتی شاید مجبور شویم باز هم در جنگ‌های جهانی اول و دوم قربانی شویم و انسان‌های بسیار دیگری را هم قربانی کنیم. همۀ این‌ها در صورتی است که به تجربه و تاریخ بی توجه باشیم. شاید بگویید این چیزها غیر ممکن است و زمان هرگز به عقب بازنمی‌گردد.

اما واقعیت این است که انسان گاهی اصرار دارد راهی را که به پایان رسانده، دوباره از ابتدا آغاز کند. می‌گویید نه؟ پنجرۀ تاریخ استعمار را باز کنید و به تماشای جهان و مردمانش بنشینید تا بدانید چگونه بر تکرار رنج و اندوه پافشاری می‌کنند. تاریخ استعمار ماشین زمانی است که ما را با کریستف کلمپ به کشف قارۀ آمریکا می‌برد. جاده‌ای‌ست که ما را با سرخپوست‌ها به کوچ اجباری می‌فرستند.

الماسی است که برده‌های زیادی برای پیدا کردنش جان خود را در معادن آفریقا از دست داده‌اند، پادشاهی‌ست که از دشمنانش فریب می‌خورد و دوستانش را فریب می‌دهد، کشتی بزرگی است که روی دریایی از خون شنا می‌کند، پیکی است که خبرهای تلخ و شیرین گذشته را در گوش آینده زمزمه می‌کند، و بالاخره سرگذشت استعمار منظره‌ای تماشایی‌ست در انتظار چشمان ما؛ پنجره‌ها را باز کنید.

مجموعه کتاب سرگذشت استعمار این بار به صورت سه جلدی توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده است. کتاب سرگذشت استعمار ابتدا به صورت مجموعه 15 جلدی به چاپ رسیده و حالا در قالب مجموعه کتاب سه جلدی سرگذشت استعمار با محتوای یکسان نیز، به چاپ رسیده است.
کتاب حاضر، سرگذشت استعمار جلد سوم می باشد و حاوی جلدهای 12 تا 15 مجموعه سرگذشت استعمار است و با موضوع و عنوان های زیر نام گذاری شده است: بازی بزرگ، ماجرا هنوز تمام نشده، فارغ التحصیل زندان و ملکه تهی دست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما