loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهید علم - دفتر اول: دانشمند شهید دکتر مجید شهریاری در آینه خاطرات

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10573 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شهید مجید شهریاری دانشمند فرزانه و استاد فیزیک هسته­ ای دانشگاه شهید بهشتی ایران بود که درتاریخ 8 آذر 1389 توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین دریک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نایل گردید.
«شهید علم» برای اولین بار به مناسبت اولین سالگرد شهادت دکتر شهریاری در محرم سال 1390 با نام «دانشمند عاشورایی» به چاپ رسیده بود. این کتاب مجموعه خاطراتی از آن شهید بزرگوار می باشد.

کتاب شهید علم - دفتر اول: دانشمند شهید دکتر مجید شهریاری در آینه خاطرات، توسط حسین مروتی، محمدحسین حسینی و محمدعلی صائب مصاحبه و نوشته شده است و تحقیق و تنظیم کتاب با دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بوده است. کتاب شهید علم، توسط دفتر نشر معارف منتشر شده است.

شهید شهریاری را قبل از شهادتش عده ای خیلی خوب می شناختند. عده ای خوب می دانستند غنی سازی 20 درصد اورانیوم و بسیاری پیشرفت های علمی ایران در علوم هسته ای مدیون تلاش های اوست و اگر نباشد، از سرعت این پیشرفت ها کاسته خواهد شد.
این دسته طیف گسترده ای هستند؛ از نخست وزیر اسراییل و روسای موساد و سیا، تا موتور سوار مزدوری که بمب را به بدنه خودروی شهید شهریاری چسباند. همان ها که گفتند ترور شهید شهریاری اقدامی غیر جنگی برای توقف پیشرفت ایران بوده است؛
همان هایی که پس از شنیدن خبر ترور شهریاری، نفس راحتی کشیدند. دسته دیگری هم بودند که وقتی خبر شهادت شهریاری را شنیدند نفس دز سینه های شان حبس شد و در سینه ماند تا بغض شان بترکد و همراه با سیل اشک جاری شد. این ها هم شهریاری را خوب می شناختند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما