loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علیه رژیم غذایی: رژیم غذایی شخصی سازی شده

بگذار بدنت خودش انتخاب کند

ناشر سروش

نویسنده اران سگال | اران الیناف

مترجم کمیل سوهانی

ویراستار مریم راهی

ویراستار علمی غزاله اسلامیان

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 407

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105799 10003022
180,000 162,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب علیه رژیم غذایی: رژیم غذایی شخصی سازی شده نوشته اران سگال و اران الینافاست و با ترجمه کمیل سوهانی در انتشارات سروش منتشر شده است.

کتاب علیه رژیم غذایی، بی‌شک تأثیرگذار‌ترین کتاب و بنیادی‌ترین پژوهش دهۀ اخیر در زمینۀ تغذیه است. نویسندگان این کتاب اندیشه حاکم و پارادایم تفکر سنتی دربارۀ غذا و تغذیه را اساساً متحول کرده، باورهای اصلی و حاکم بر علم تغذیه را که بیش از نیم قرن بر جهان حاکم بود، دچار تغییر و تحول انقلابی کردند.

کتاب علیه رژیم غذایی به روشنی توضیح می‌دهد چرا رژیم‌های مختلف غذایی جدید کارآمد نیستند و به خوانندگان کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از پیچیدگی‌های تغذیه به دست آورده و از فرمول‌های ساده‌لوحانه حاکم بر فضای تجاری تغذیه رهایی یابند. محتوای کتاب، که به‌نحوی ساده نگارش یافته، از یک‌سو می‌تواند سیاستگذاران و اندیشمندان تغذیه را برای اتخاذ راهبردهای صحیح یاری رساند و از سوی دیگر هر انسان عادی را در انتخاب رژیم غذایی سالم کمک کند.

غذا مسئه‌ای فرهنگی است، به این معنا که تمامی ابعاد زندگی انسان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، در واقع انسان آن‌گونه زیست می‌کند و آن‌گونه می‌اندیشد که غذا می‌خورد و یکی از اصلی‌ترین راه‌های تسلط بر فکر او و جهت‌دادن به سبک زندگی او دست‌بردن در الگوی تغذیۀ اوست. ترجمه کتاب علیه رژیم غذایی قدمی است برای آگاهی انسان ایرانی از وضعیت نادرستی که نظام تغذیۀ جهانی در آن گرفتار شده است؛ چرخۀ ناگواری از سود و سرمایه که نتیجۀ آن کشته‌شدن انبوه حیوانات در کشتارگاه‌های صنعتی، ازبین‌رفتن خاک‌ وآب و منابع زیستی برای تولید انبوه مواد غذایی و در نهایت تنها ماندن انسان گرسنه با بدنی است که از آن بسیار ناراضی است.

کتاب علیه رژیم غذایی به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید در زندگی خود و به‌خاطر سلامتی خود، دست به تغییراتی بزنید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما