loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سوغات مسقط: خاطرات و تجربیات دکتر بهمن اکبری، رایزن فرهنگی ایران در عمان

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105844 10003022
97,000 87,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سوغات مسقط، خاطرات و تجربیات دکتر بهمن اکبری، رایزن فرهنگی ایران در عمان است که توسط موسسه آموزشی پژوهشی کوثر منتشر شده است.

در سوغات مسقط، ما با روایت جذاب و شیوای بهمن اکبری رایزن فرهنگی ایران در عمان به کوچه پس کوچه های عمان می رویم. انسانی خوش اخلاق و خوش برخورد که روحیه باز و فرهنگی او در پدیدآمدن این کتاب نقش به سزایی داشته است.
فردی تلاش گر و بی قرار که در مدت سه سال زندگی در عمان زیر و بم مسائل گوناگون عمان را به منظور برقراری پیوندهای فرهنگی و تمدنی مد نظر قرار داده و کارهای ماندگار و به یادماندنی نیز از خود بر جای گذاشته است.

خواندن سوغات مسقط را به همه مشتاقان سیر و سیاحت و تجارت با عمانی ها و علاقه مندان فرهنگ و سیاست خلیج فارس و منطقه غرب آسیا توصیه می کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما