loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی دفاع از دیدگاه امام خمینی (ره) در دفاع مقدس با تحلیلی مقایسه ای

5 (1)

ناشر دانش و اندیشه معاصر

نویسنده سید علی بنی لوحی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 472

معرفی کوتاه

کتاب مبانی دفاع از دیدگاه امام خمینی(ره) در دفاع مقدس با تحلیلی مقایسه ای سخنان و پیام‌های حضرت امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس با هدف تبین و تشریح مبانی دفاع از دیدگاه ایشان در نه فصل گردآوری شده است.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105888 10003022
120,000 108,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مبانی دفاع از دیدگاه امام خمینی(ره) در دفاع مقدس با تحلیلی مقایسه ای سندی گویا از رهبری بی نظیر و شجاعانه بزرگ مرد تاریخ معاصر اسلام در هشت سال جنگ نابرابر است که حافظ عزت و شرف و امنیت همه ما حتی کسانی بود که اسلام امام و پیروان واقعی او را قبول نداشته و ندارند.

در این کتاب تلاش شده است به پرسش های مهم ذیل که عموماً در مورد جنگ تحمیلی عراق علیه ایران مطرح شده است با استفاده از منابع خارجی و اعتراف دشمنان پاسخ داده شود:

(1) زمینه تجاوز به چه صورتی شکل گرفت و متجاوز چه کسی بود؟ – (2) شعارهای«صلح طلبی» صدام که از هفته اول جنگ شروع و تا پایان جنگ ادامه داشت دارای چه ماهیتی بود؟ – (3) علل پیروزی های مقطعی دشمن در یک ماهه اول شروع جنگ چه بود؟ – (4) عوامل تمرکز قوا در جبهه اسلام پس از رکود اولیه، و رسیدن به پیروزی های بزرگ تا فتح خرمشهر چه بود؟ – (5) برخورد امام(ره) در مورد ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر و نفوذ به خاک عراق دارای چه ابعادی بود؟ – (6) چه کشورهایی در منطقه خلیج فارس، کمک های تعیین کننده به عراق داشتند؟ – (7) تأثیر آمریکا در جنگ ایران و عراق چه بود؟ – (8) شوروی(سابق) و کشورهای غربی چه تأثیری در جنگ ایران و عراق داشتند؟ – (9) تأثیرات استفاده عراق از سلاحهای شیمیایی علیه رزمندگان اسلام تا چه اندازه بود؟ – (10) دخالت مستقیم آمریکا در جنگ علیه ایران مخصوصاً در خلیج فارس تا چه اندازه مؤثر بود؟ – (11) چه عواملی باعث پذیرش قطعنامه از سوی ایران شد؟ – (12) برخورد مجامع بین المللی و باصطلاح حقوق بشر در تصویب قطعنامه های مربوطه تا چه حد مبتنی بر واقعیت بود؟ – (13) آیا قبول قطعنامه از طرف ایران شعارهای صلح طلبی صدام را به خاطر شروع حملات مجدد، خنثی نکرد؟ و پاسخ به دهها و صدها سؤال دیگر که با مطالعه متن می توان به آن دست یافت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما