loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یاران سلیمانی: بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار خصوصی با خانواد‌ه های معظم شهدای مدافع حرم

5 (1)

ناشر انقلاب اسلامی

نویسنده سید علی خامنه ای

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 103

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 106002 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) همیشه نسبت به خانواده‌های معظّم شهیدان از ابتدای انقلاب اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند و با تشکیل جلسات عمومی یا دیدارهای خصوصی، و یا دیدارهای سرزده از منازل ایشان، این عزیزان را مورد عنایت و تفقّد ویژه قرار داده‌اند.

پس از آغاز جنگ در سوریه و عراق، از سال 93 تاکنون، دیدارهای متعدّدی از سوی معظّم‌لّه با خانواده‌های شهیدان مدافع حرم صورت گرفته است.

کتاب یاران سلیمانی حاوی برخی از بیاناتی است که در این دیدارها مطرح شده. البته با توجّه به اهمیّت بیانات رهبر معظّم انقلاب(مدّظلّه‌العالی) در دیدار با خانواده‌ی شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) متن این دیدار به صورت کامل در ابتدای کتاب آورده شده است.

کتاب یاران سلیمانی، بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) در دیدار با خانواده‌های معظّم شهدای مدافع حرم است. کتاب یاران سلیمانی، در انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما