loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسیحیان صهیونیست و عملکرد آنان در شرق اسلامی

مجموعه مطالعات فرهنگی 29

ناشر هلال

نویسنده اسماعیل شفیعی سروستانی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 240

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10611 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آنان حسب بسیاری از مطالعات استراتژیک درباره شرایط سیاسی، اجتماعی غرب، بررسی منابع و متون توراتی، آثار پیشگویان و قدیسان و بالاخره مطالعه منابع و متون اسلامی که حاوی روایاتی درباره آخر الزمان و ظهور منجی موعود است، به خوبی دریافته اند که به زودی از شرق اسلامی، نهضتی عظیم حادث خواهد شد و کنترل همه شرایط را از دست اشرار یهود و مجامع مخفی حاکم بر جهان امروز، خارج خواهد ساخت. از این رو، در اقدامی پیش دستانه، همه قوای خود را مصروف منحرف ساختن مسیر تاریخ، از بین بردن زمینه های قدرت یافتن بنی اسرائیل، کنترل نقاط استرتژیک شرق اسلامی، حذف دشمنان بنی اسرائیل و رژیم اشغالگر «قدس» و حضور مستقیم در منطقه ای نمودند که در آینده منجی موعود بنی اسماعیلی از آنجا ظهور خواهد کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما