loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حدیث غدیر از زبان امیرالمومنین (ع)

5 (3)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده محمد محمدیان

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 208

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 106205 10003022
110,000 99,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در میان ادله و براهینی که حضرت علی (ع) برای اثبات ادعای خویش مبنی بر جانشینی پیامبر (ص) و امامت مسلمانان اقامه کرده، بیشترین تأ کید بر حدیث غدیر بوده است. این حدیث مکرراً و به دفعات متعدد و در فرصتهای گوناگون مورد استناد حضرت واقع شده و آن بزرگوار در احتجاجات خود به آن تمسک کرده است.

بسیار جای تعجب است که عده ای ندانسته و تحقیق نکرده ادعا میکنند حضرت علی (ع) به حدیث غدیر احتجاج و استناد نکرده است و گاهی برای حل مشکل در صدد توجیه این امر برمی آیند و دلایلی نیز در تأیید این مطلب موهوم دست و پا میکنند تا به زعم خود اِشکال بزرگی را از سر راه حدیث غدیربردارند!

در کتاب حدیث غدیر از زبان امیرالمؤمنین (ع) سعی شده است مواردی که امیرالمؤمنین (ع) به حدیث غدیر احتجاج و در سخنان خویش به آن استناد یا به مناسبتهایی آن را نقل و به آن استشهاد کرده اند، جمع آوری و با ترتیب تاریخی در حد امکان تنظیم شود.
کتاب حدیث غدیر از زبان امیرالمؤمنین (ع) نوشته محمد محمدیان است و در دفتر نشر معارف منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما