loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خانواده درمانگری معنوی خداسو

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 106256 10003022
275,000 261,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب خانواده درمانگری معنوی خداسو به قلم مسعود جان بزرگی، عباس پسندیده و مسعود آذربایجانی به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر شده است.

خانواده درمانگری سیستمی معنوی الگویی کاربردی با راهنمای درمان است که برای اولین بار بر اساس منابع دینی و طراحی دقیق برای کمک به خانواده های آسیب پذیر و دارای آسیب تنظیم شده است. این الگوی درمانی از یک سو سیستمی است؛ زیرا هم به ساختار و هم به کنش خانواده می پردازد و از سوی دیگر معنوی است و به تحول خانواده توجه می کند. در اینجا منظور از معنویت، تنظیم معاملات خانواده بین مبدا و معاد یا یک نیت و هدف واقعی است.

این کتاب هشت مرحله درمان خانوادگی را با یک رویکرد چندبعدی معنوی و البته خداسو معرفی می کند، فعال سازی عقل خداسو به عنوان یک منبع درونی برای اتصال به واقعیت زندگی و فاصله جویی از پنداره های خودساخته یا تقلیدی و فاقد اعتبار، ویژگی منحصر به فرد این روش خانواده درمانگری است.
کاربرگ ها و تمرین های عملی به درمانگر و مراجع کمک می کند بتواند فرایندهای درمان را به خوبی هدایت کنند و بدانند که دقیقا چه اتفاقی در هر مرحله در جریان است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما