loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی در پاورقی: تجربه زیسته اتباع افغانستانی در نهاد آموزش ایران

ناشر موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی

نویسنده سعیده سعیدی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 445

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 106308 10003022
200,000 190,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب زندگی در پاورقی: تجربه زیسته اتباع افغانستانی در نهاد آموزش ایران، به قلم سعیده سعیدی توسط موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی منتشر شده است.

ایران همواره به عنوان یکی از مهم ترین گذرگاه های مهاجرتی در جهان موقیعت استراتژیکی دارد چراکه به طور همزمان کشور مبدا، ترانزیت و مقصد میلیون ها مهاجر است و اتباع افغانستانی همواره بیشترین سهم را در جریان مهاجرتی به کشور داشته اند.

کتاب زندگی در پاورقی بر مطالعه تعامل دو جامعه مهاجر و میزبان در بستر نهاد آموزش متمرکز است و تلاش دارد تا نشان دهد نهاد آموزش در ایران چه نقشی در فرایند هویت یابی اتباع افغانستانی ایفا می کند.
در خصوص مهاجرین افغانستانی ساکن ایران محتوای رسانه ای و دانشگاهی تولید شده عمدتا بر ابعاد اقتصادی متمرکز بوده؛ این در حالی است که مطالبات بخش بزرگی از جامعه مورد مطالعه به واسطه تجربه ای که در نهاد آموزش ایران به دست آورده اند صبغه فرهنگی و اجتماعی دارد که کمتر روایت شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما