loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهنمای فلسفه و فیلم راتلج 1:‌ مسائل و مفاهیم

ناشر حکمت سینا (سینا)

مترجم ساره امیری

ویراستار پیزلی لیوینگستن | کارل پلنتینگا

دبیر مجموعه مژده ثامتی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 556

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 106343 10003022
365,000 346,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

راهنمای فلسفه و فیلم راتلج نخستین کتاب جامعی است که به کند‌و‌کاو مضامین، موضوعات، اندیشمندان و مسائل اساسی فلسفه و فیلم می‌پردازد. این راهنما مشتمل بر شصت بخش است که به قلم محققان بین‌المللی نگاشته شده و در چهار کتاب منتشر می‌شود:
• مسائل و مفاهیم
• مؤلف‌ها و روندها
• گونه‌ها و دیگر انواع
• فیلم به‌سان فلسفه
مجلد نخست بخش جامعی است که بر مفاهیم کلیدی فلسفه و فیلم دقیق می‌شود و فصل‌هایی درباره بازیگری، سانسور، همدلی، تصویرگری، اخلاق، گونه، تفسیر، روایتگری، تماشاگری و سبک دارد.
مجلد دوم مؤلف‌ها و محققان فیلم و نظریه‌های اساسی را دربر می‌گیرد. مجلد سوم به بررسی گونه‌هایی مانند مستند، سینمای تجربی، وحشت، کمدی و تراژدی می‌پردازد. و مجلد آخر فصل‌هایی در باب کارگردانان برجسته‌ای چون تارکوفسکی، برگمن و ترنس ملک و فیلم‌های بخصوصی نظیر گاتاکا و یادگار را شامل می‌شود.
خواندن راهنمای فلسفه و فیلم راتلج بر هر آن‌کس که به فلسفه فیلم، زیبایی‌شناسی و فیلم و مطالعات سینما تعلق‌خاطر دارد واجب است.
کتاب راهنمای فلسفه و فیلم راتلج 1:‌ مسائل و مفاهیم، با ویراستاری پیزلی لیوینگستن و کارل پلنتینگا است و با ترجمه ساره امیری در انتشارات حکمت سینا منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما