loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسیحیت

ناشر حکمت سینا (سینا)

نویسنده لیندا وودهد

مترجم علیرضا رضایت

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 248

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 106344 10003022
140,000 133,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مسیحیت بسان اکثر ادیان دیگر، گسترده‌تر و انعطاف‌پذیرتر از یک نظام فلسفی است و نه‌تنها با مفاهیم انتزاعی بلکه با داستان‌ها و حکایت‌های واقعی، تصاویر حیرت‌انگیز، نمادهای رسا و مناسک و شعائر حیات‌بخش کار خود را پیش می‌برد.
با وجود این، مسیحی بودن محدودیت‌هایی نیز دارد، چه این دین برای فراهم کردن برخی شرایط و امکانات زندگی و تفکر، برخی دیگر را کنار می‌زند. لیندا وودهد، استاد جامعه‌شناسی دین که پژوهش‌هایش دربارۀ تحولات دینی مشهور است، سعی کرده است با کمک گرفتن از تحقیقات میدانی، علاوه بر پژوهش‌ در متون، خواننده را با چشم‌اندازی تازه به مسیحیت آشنا کند.
او در این کتاب نشان می‌دهد که چگونه از قرن چهارم میلادی به بعد گرایش به سمت قدرت مقدس شکل غالب مسیحیت بوده و در نتیجۀ آن، مسیحیت کلیسایی و مسیحیت انجیلی راه را بر مسیحیت عرفانی تنگ کرده است.
کتاب مسیحیت نوشته لیندا وودهد است و با ترجمه علیرضا رضایت در انتشارات حکمت سینا منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما