loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سینمای غیرت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 106419 10003022
90,000 81,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سینمای غیرت اثر محمدحسن شاهنگی از انتشارات کانون اندیشه جوان منتشر شده است.

فیلم«مغزهای کوچک زنگ زده»(ساخته هومن سیدی)خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که همه اعضای آن اعم از پدر،مادر و فرزندان در فلاکت و بدبختی تمام دست و پا می‌زنند،پسران خانواده با دیدن فیلم مشکوکی در فضای مجازی از خواهرشان(شهره) با یک مرد غریبه بدون انجام تحقیق و کشف حقیقت ماجرا،رگ غیرت‌شان بیرون می‌زند و دست به کشتن خواهرشان می‌زنند! این تعصب کور به حدی است که برادر کوچک‌تر هم که 15 سال بیشتر ندارد، شریک در این «قتل ناموسی»می‌شود. «غیرت قبیله‌ای» در این فیلم موج می‌زند؛ غیرتی که از دل مغزهای زنگ زده بلند می‌شود، غیرتی که گوش را کر و عقل را زایل می‌کند.نتیجه این غیرت، چیزی جز زنده به‌گور کردن خواهر، در حیاط خانه نیست! صحنه کشتن شهره، توسط برادرانش، مشابه صحنه قتل دختری به نام ملوک توسط پدرش در فیلم پر حاشیه «خانه پدری»(ساخته کیانوش عیاری) است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما