loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گام های بنیادین در متون حقوقی انگلیسی - جلد دوم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 106572 10003022
220,000 198,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه آثار «بنیادین» به همت طاهر حبیب زاده که در سه جلد از انتشارات دانشگاه امام صادق ع منتشر شده است به عنوان محصول تجربه عملی و نظری مولف در کشور انگلستان، به دنبال آن است که با استفاده از منابع معتبر و شیوه صحیح، از همان ابتدا زبان آموز را همزمان با دنیای واقعی زبان انگلیسی عمومی و تخصصی حقوق و در هر چهار مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن به انگلیسی درگیر کند تا بتواند در گذر زمان، سطح زبان انگلیسی خود را به صورت اصولی از پایه تا پیشرفته ارتقا دهد و تردید و ترس از مواجه‌شدن با آثار تاریخی و ارتباطات فرامرزی را برای همیشه از بین ببرد.

در این اثر تلاش می شود با استفاده از منابع معتبر، علاوه بر ارائه یک دوره جامع گرامر و ساختار زبان انگلیسی، به طوری که دیگر هیچ نیازی به کتب گرامری رایج نباشد، قریب به ده هزار واژه پربسامد را به همراه اصول نوشتن به انگلیسی و تحلیل فیلم آموزش دهد. در پایان، انتظار می رود زبان آموز برای هرگونه آزمون داخلی (ارشد و دکتری حقوق، آزمون MSRT یا MCHE یا TOLIMO سازمان سنجش، EPT دانشگاه آزاد اسلامی، ) و بین المللی (آیلتس و تافل و آزمون ورودی در دانشکده های حقوق خارجی با نام LAST) آماده شود و فراتر، برای فعالیت های اجرایی حقوقی به زبان انگلیسی، تحصیل در دانشکده های حقوق خارجی و نیز بهره برداری از آثار خارجی در پژوهش های حقوقی و نوشتن مقالات انگلیسی برای جورنال های ISI آمادگی لازم و کافی را کسب کند. انتظار این است که با تسلط بر دوره بنیادین، فرد بتواند معجزه تحول در زبان انگلیسی خود را شاهد باشد ولو اینکه پایه زبانی بسیار ضعیفی داشته باشد و در پایان از هر گونه کلاس های رایج برای تقویت زبان انگلیسی خود بی نیاز باشد.

تحول اساسی در سطح زبان انگلیسی زبان‌آموز، با تسلط بر محتوی این مجموعه بنیادین، تضمین خواهد شد. این مجموعه، کتاب کار فیلم های آموزشی است که در مدرسه اینترنتی حقوق به آدرس https://schooloflaw.ir/ آموزش داده می شود.

اگر استاد دانشگاه هستید و از سطح زبان خود رضایت ندارید، وکیل یا قاضی هستید اما به علت مشغله زیاد برنامه منظمی برای ارتقای مهارت زبان ندارید، اگر از هزینه‌های گزاف کلاس زبان خسته شده‌اید،‌ طلبه هستید و نیاز به کارهای تطبیقی فقهی و حقوق خارجی دارید، از دوره‌های انگلیسی عمومی و تخصصی نتیجه مطلوبی نگرفته اید،‌ خانه‌داری‌تان مانع از حضور در دوره‌های ارتقای زبان انگلیسی است،‌ دانشجو هستید و می خواهید برای ادامه تحصیل در رشته حقوق به کشورهای انگلیسی زبان بروید، می‌خواهید با شرکت‌های خارجی همکاری کنید، می‌خواهید مقاله حقوقی در ISI منتشر کنید یا اینکه در همایش‌ها، نشست‌ها و کنفرانس‌های حقوقی حضور یابید،‌ به اطلاع می‌رسانیم با مطالعه مجموعه گام‌های بنیادین به اهداف خود دست خواهید یافت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما