loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کسب و کار پلتفرم ها: استراتژی در عصر رقابت دیجیتال، نوآوری و قدرت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 106612 10003022
286,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پلتفرم‌‌ها یک مدل کسب‌وکار هستند. به‌طور کلی پلتفرم‌ها افراد و سازمان‌ها را برای هدفی مشترک یا به اشتراک‌گذاری منبعی مشترک به یک‌دیگر متصل می‌کنند. مثل علی‌بابا، آمازون، گوگل، یوتیوب و… کارآفرینان پلتفرمی ارائۀ «هر چیزی در قالب خدمات» را امکان‌پذیر کرده‌اند.

امروز برای هرکسی که دنیای کسب‌وکار را دنبال می‌کند، باور عمومی آن است که با ارزش‌ترین شرکت‌ها و اولین شرکت‌هایی که از ارزش تریلیون دلاری فراتر می‌روند، پلتفرم‌ها هستند. برای همین وقتی به ارزش بازار در اواخر سال 2018 نگاه می‌کنیم کسب‌وکارهای پلتفرمی مثل مایکروسافت، اپل، آمازون و آلفابت (هلدینگ مادر گوگل) را در صدر جدول می‌بینیم.

اما سؤال اینجاست که چگونه تنها تعدادی اندک از شرکت‌ها توانسته‌اند چنین تأثیر عظیمی بر زندگی شخصی، حرفه‌ای و اقتصاد جهانی اعمال کنند؟ آنها چگونه توانسته‌اند جریان اطلاعات و همچنین تعداد زیادی کالا و خدمات را کنترل کنند؟ این نهادهای جدید از چه منظری با سایر شرکت‌های قدرتمند تفاوت یا شباهت دارند؟

نویسندگان کتاب «کسب‌وکار پلتفرم‌ها» سعی می‌کنند به سؤالات بالا پاسخ دهند. آنها هم‌چنین توضیح می‌دهند که پلتفرم چیست، انواع پلتفرم کدامند، علت شکست پلتفرم‌ها چیست، آیندۀ کسب‌وکارهای پلتفرمی چگونه است، در ساختن پلتفرم باید به چه نکاتی توجه کرد، مسئولیت صاحبان پلتفرم‌ها در برابر جامعه و کاربران چیست و…

هدف آنها کمک به مدیران و کارآفرینان برای ایجاد کسب‌وکارهای پلتفرمی‌ای است که می‌توانند در برابر آزمون زمان مقاومت کرده و سهم خود را در نبرد با هر دو رقیب دیجیتال و متعارف به‌دست آورند.

کتاب کسب و کار پلتفرم ها از انتشارات آریانا قلم منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما