loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حیات برزخی از دیدگاه وهابیت

ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام

نویسنده عباسعلی صالحی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 68

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 106666 10003022
36,000 34,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اعتقاد همه مسلمانان درباره عالم برزخ این است که در میان این جهان و سرای آخرت، جهان سومی به نام «برزخ» وجود دارد که ارواح تمام انسان‌ها پس از مرگ، تا روز قیامت در آن حضور دارند. البته ما از جزئیات آن جهان آگاهی زیادی نداریم، فقط این اندازه می‌دانیم که ارواح نیاکان و صالحان از نعمت‌های فراوانی بهره‌مند و ارواح ظالمان و طاغوت‌ها و حامیان آنها در آن جهان در عذاب‌اند.

اصل حیات برزخی را همه مسلمین حتی وهابیت پذیرفته‌اند لکن آنان به مسائل مربوط به برزخ معتقد نیستند و آن را فقط ویژه زمان سؤال دو ملک از انسان می دانند.

با استناد به آیات قرآن کریم و روایات مختلف شیعه و اهل سنت می‌توان اثبات کرد که بین حیات انسان در عالم برزخ با حیات مادی و انسان‌های زنده ارتباط برقرار است و داشتن حیات برزخی فقط ویژه وقت سؤال دو ملک نیست، بلکه انسان در طول حیات برزخی خویش، حیات دارد و به خاطر همین تفکر است که مسلمانان به پیامبر و آل او علیهم‌السلام توسل جسته و به زیارت قبورشان می‌روند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما