loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدرسه های خلاق: مردم چگونه می توانند نظام آموزشی را متحول کنند؟

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 106730 10003022
230,000 218,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کن رابینسون در چند دهۀ اخیر، یکی از طرفداران برجستۀ ایجاد تحول ریشه‌ای در نظام آموزش بوده است. او در کتاب مدرسه‌های خلاق، نه تنها مشکلات گریبان‌گیر نظام آموزش را به‌روشنی برمی‌شمارد، بلکه راهی عملی برای تغییر در این نظام را هم ارائه می‌کند.

مدرسه‌های خلاق به شکلی جامع و جذاب نشان می‌دهد دلیل مهم بودن خلاقیت برای همگان چیست، چه مواد درسی و آزمون‌هایی برای پشتیبانی از آن ضروری است و چگونه می‌شود به خلاقیت دست یافت.

مطالب کتاب مدرسه های خلاق، را می‌توان زنگ خطری برای بحران پیش‌ رو در زمینۀ آموزش و پرورش و تأمین نیروی انسانی متخصص دانست. دل‌زدگی دانش‌آموزان از محتوا و منابع آموزشی و روش‌های ملا‌ل‌آور تدریس، که استفاده از آن‌ها هنوز در بسیاری از نقاط جهان متداول است، میزان بازماندگان از تحصیل را بالا برده و این موضوع را در سراسر دنیا به یکی از مشکلات حاد آموزش و پرورش تبدیل کرده است.
در کتاب مدرسه های خلاق، رابینسون با ارائۀ راهکارهای عملی و کاملاً انجام‌پذیر، ذهن خواننده را به امکان حل‌پذیری این مشکلات با خود همراه می‌کند. سبک این اثر چنان الهام‌بخش و جذاب است که هنگام خواندن آن احساس می‌کنید نویسنده به‌طور مستقیم با شما سخن می‌گوید.

مدرسه های خلاق نوشته کن رابینسون, لو آرونیک است و با ترجمه کامبیز تکاپومنش بقایی و محمدمهدی اعتدالی در انتشارات امیر کبیر منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما