loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرماندهان دفاع مقدس، شهید حسن باقری (مجموعه مقالات، سخنرانی ها و دست نوشته ها)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10706 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
60,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، با موضوع جنگ ایران و عراق (1359 – 1367) و از مجموعه کتاب های فرماندهان دفاع مقدس است. این دفتر، دربردارنده مجموعه مقالات، سخنرانی ها و دست نوشته هایی درباره شهید حسن باقری (غلامحسین افشردی) ، (1334 – 1361) است. شهید باقری یکی از تاثیرگذارترین فرماندهان دوران دفاع مقدّس می باشد. ایشان با برخورداری از جنبه های کیفی و منحصربه فرد، نقشی بی بدیل در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدّس داشته است. در این کتاب، نقش و جایگاه شهید باقری در طرح ریزی استراتژی نظامی و فرماندهی جنگ، فضایل اخلاقی و خصوصیات فرماندهی، سخنرانی های شهید درباره روند تحوّلات جنگ و گزارش ها و دست نوشته های ایشان آمده است. در پایان کتاب نیز، کتاب های تالیف شده درباره شهید باقری معرّفی شده است. هدف از تهیه کتاب، آشنا کردن نسل جوان با فرماندهان دفاع مقدّس و تبیین بخشی از جنبه های راهبردی و اقدامات ابتکاری فرماندهان بزرگ دفاع مقدّس است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما