loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرصت خدمت: مروری بر اخلاق کارمندی و بایسته های خدمت رسانی در اسلام

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 107136 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
65,000 58,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فرصت خدمت نوشته ابوطالب خدمتی، مروری بر اخلاق کارمندی و بایسته های خدمت رسانی در اسلام است. کتاب فرصت خدمت توسط دفتر نشر معارف منتشر شده است.
کتاب فرصت خدمت در صدد یادآوری سواد و آداب خدمت است تا کارگزاران با فراگیری آن به عشق و لذت و خلوص نیت به رتق و فتق امور ارباب رجوع بپردازند تا در این گذر نان حلال سر سفره خود برند و رضایت ارباب رجوع را به جامعه ارمغان دهند.
فرصت خدمت، عنوان کتابی است برای کارگزاران و کارمندان ادارات، شرکت ها و ارگان ها. ابوطالب خدمتی و جمعی از نویسندگان و پژوهشگران رادیو معارف در این نوشتار کوشیده اند تا با نگاهی بر آیات، روایات و حقوق ارباب رجوع، سواد خدمت را متناسب با شرایط جامعه، آسیب شناسی ها و نظر سنجی ها در فصل بندی جدید و خلاقانه به این قشر زحمت کش یادآور شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما