loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آر، کیو 88: مرور فتنه به زبان طنز

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده حسین قدیانی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 357

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 جدا از آثار زیانبار، واژگان و اصطلاحات زیادی را وارد فرهنگ واژگان انقلاب اسلامی کرد و انواع نوشته ها را در قالب های مختلف به وجود آورد: طنز فتنه، دل نوشت فتنه و تدارک انواع نرم افزارها برای روشن کردن ابعاد مختلف و پیچیده جریان فتنه برای مردم، از جمله ادبیات راجع به فتنه می باشد.
در همان روزهایی که گرد و غبار فتنه برپا بود و سایت ها و شبکه های بیگانه به هر طریقی بر آتش فتنه دامن می زدند، نویسندگان متعهد و جوان وارد عرصه شدند و با روشنگری و بیان زوایای مختلف فضای حاکم بر کشور و برملا کردن موضع گیری های چند پهلوی برخی از خواص، در مقابل توطئه دشمن ایستادند.
اثر پیش رو مجموعه نوشته های یکی از این نویسندگان است که در همان روزگار پر از گرد و غبار فتنه درباره حوادث و اشخاص مختلف نوشته شده است. نویسنده برای بیان مقصود خود قالب طنز را برگزیده که دارای ظرفیت های زیادی برای بیان مفاهیم بلند و عالی است.

بهار 91 در قطعه 26 بهشت زهرای تهران، مادر شهید حسین غلام کبیری، هنوز در چشمانش قطرات اشک، خشک نشده بود که گفت: فتنه برای سران فتنه، براندازی نشد، ولی برای جگر گوشه 18 ساله من، شهامت داشت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما