loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لله: بررسی دوره میان سالی و پیش از قیام امام خمینی (ره)

حیات روح خدا 3

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده حمیدرضا باقری

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 268

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 107253 10003022
220,000 209,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب لله: بررسی دوره میان سالی و پیش از قیام امام خمینی (ره) تالیف حمیدرضا باقری توسط نشر بین الملل به چاپ رسیده است.

لله بخش دوم از روایت دوران استادی امام خمینی در زمانه زعامت آیت الله بروجردی است. دوره ای که به خودی خود دربرگیرنده اتفاقات ویژه ای است، با محور قرار گرفتن این دو شخصیت برای فهم ما وقع، جذابیت دوچندانی در روایت تاریخی می یابد. از ویژگی های اصلی کتاب علاوه بر ذکر جزئیات حوادث تاریخی، حفظ و تقویت ایده کلان و یکپارچه آن است؛ روایت تاریخ با محوریت زعیم و رعایت پیچیدگی های عالم واقع و پرهیز از ارائه ای انتزاعی. دقت در حفظ توالی تاریخی این اثر در عین رعایت به هم پیوستگی موضوعات باعث شده تا خواننده در صورت همراهی با متن، تصوری راهبردی از مشی امام پیدا کند.

از سویی دیگر، بی اغراق باید گفت نویسنده در انتخاب خاطرات دست به گزینشی بدیع زده است؛ چراکه توان جمع بندی و ارائه تصویری مطابق با حقیقت که بین انواع نقش آفرینی های حضرت امام و عرصه های مختلف حضور سیاسی، اجتماعی، علمی و حتی معنوی ایشان جمع کرده باشد، از دست هر قلم و اندیشه ای بر نمی آید. کاری که حمیدرضا باقری در کتاب لله به خوبی از پس آن برآمده است.
لله، سومین مجلد از زندگی نامه این چنینی از امام خمینی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما