loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گوهری از مخزن سر الهی

مجموعه اشعاری در مدح و منزلت حضرت زینب بنت موسی بن جعفر.ع.

ناشر مهرستان

نویسنده آستان مقدس حضرت زینب

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 288

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 107265 10003022
145,000 130,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جشنواره شعر گوهری از مخزن سرالهی در راستای معرفی بیشتر شخصیت حضرت زینب بنت موسی بن جعفر و با هدف تهیه و انتخاب اشعار نغز، زیبا و مناسب ازبین سروده های شعرای این جشنواره جهت درج در کتیبه های حرم مطهر حضرت زینب اصفهان در تاریخ 20 شهریورماه 1396 همزمان با سالروز ولادت حضرت امام موسی الکاظم برگزار شد.
در این جشنواره 80 شاعر، 187 شعر در قالب های غزل، قصیده ، مثنوی، چهارپاره، مسقط ، ترکیب بند، مقطع، سپید، رباعی، دوبیتی، دوبیت و تک بیت را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. از بین آثار ارسالی بر اساس رای هیئت داوران منتخب حوزه هنری استان اصفهان، به اشعار برگزیده و ممتاز، جوایز نفیسی تقدیم شد.
کتاب حاضر محصول ارزشمند این جشنواره است که به همراه شش عدد شعر از شعرای قدیمی، به شکل منطقی و منظم دسته بندی شده است تا ادیبان، هنرمندان، زائران و علاقه مندان به حضرتش از ان بهره ببرند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما