loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات ایران: خاطرات ایران ترابی

ناشر سوره مهر

مصاحبه گر اکرم السادات حسینی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 416

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10728 10003022
80,000 76,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، با موضوع جنگ ایران و عراق (1359ـ1367) خاطرات خانم «ایران ترابی» از شهرستان «تویسرکان» از توابع استان همدان است. خانم ترابی در سال 1334 به دنیا آمد. او با وجود چند سال ترک تحصیل، با هدف خدمت به مردم، وارد کار درمان شد. این انگیزه در دورة انقلاب و سال های دفاع مقدس، صورت ایثارگرانه به خود گرفت و در روزهای نخستین جنگ تحمیلی، داوطلب رفتن به مناطق مورد هجوم شد. او در این کتاب از حوادثی که به چشم دیده و از ماجراها و چگونگی دفاع از دین و سرزمین ایران سخن می گوید. کتاب با هدف شناسایی حوادث و رزمندگان، با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقش تاریخی افراد حماسه ساز تهیه شده است.

در ماشین را باز کردم و بالا رفتم، تمام صندلی ها را برداشته و مجروحین کف اتوبوس نشسته بودند. هنوز لباس منطقه را به تن داشتند روی هر کدام یک پتو انداخته بودند که سرما نخورند. تمام تنشان تاول شده و صورت هایشان باد کرده بود، طوری که چشم شان جایی را نمیدید. هیچ کدام از آن ها بالای سی سال سن نداشتند. دست اولین نفر را که گرفتم تا پیاده اش کنم، با صدای خفه و گرفته ای، که به زحمت شنیده می شد، گفت: «دست مرا نگیرید.»گفتم: «باشد من کوشه این پتو را میگیرم. شما هم گوشه پتوهای همدیگر را بگیرید و آهسته پشت سر هم بیایید.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما