loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهر مادر: چهل روایت از ارادت شهدا به مادرشان حضرت زهرا (س) و عنایت حضرت به شهدا

5 (1)

ناشر شهید ابراهیم هادی

گردآورنده کتاب گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10732 10003022
28,000 26,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مهر مادر، چهل روایت از ارادت شهدا به مادرشان حضرت زهرا (س) و عنایت حضرت به شهدا است. این کتاب نوشته گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است و در انتشارات شهید ابراهیم هادی به چاپ رسیده است.

کتاب مهر مادر، مجموعه چهل خاطره و روایت از شهدای دفاع مقدّس درباره ارادت به حضرت فاطمه زهرا(س) و برخی معجزات و کرامات حضرت در زمینه ارتباط با شهداست. هدف از تدوین کتاب مهر مادر، بیان خلوص و ایمان رزمندگان دفاع مقدّس و ارادت بی شائبه و خالصانه شان به حضرت زهرای مرضیه(س) و همچنین شرح عنایات حضرت به مدافعان دین اسلام است.

نگارنده، ضمن بیان خاطرات و روایات مذکور، بخش های از تلاش ها و مجاهدت های حضرت فاطمه(س) و زندگی ایشان را در پاسداشت دین رسول مکرّم اسلام بیان کرده و در هر خاطره، به صورت اجمالی شهید مورد نظر را معرّفی و برخی از فضایل اخلاقی وی را برشمرده است.

مشخّصه کتاب مهر مادر، بیان احادیث معتبر درباره حضرت زهرا(س) و معرّفی منابع متعدد برای مطالعه و تحقیق بیش تر و دقیق تر درباره شهدا و رزمندگان دوره دفاع مقدس است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما