loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلام برین: ترجمه و شرح کامل و تطبیقی کشف المراد (اصول دین)

با نمایه ویژه

ناشر دانشگاه ادیان و مذاهب

نویسنده رحمت الله شریعتی نجف آبادی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 724

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 107402 10003022
250,000 237,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب کلام برین، ترجمه و شرح کامل و تطبیقی کتاب کشف المراد فی شرح تجرید الاعتقاد و یا تجرید العقائد، به تالیف علامه‌حلی، متوفای قرن هشتم است. مصنف تجرید الاعتقاد از خواجه نصیر الدین طوسی، متوفای قرن هفتم می‌باشد.

کتاب کشف المراد از متقن‌ترین متون کلامی فلسفی شیعه است که مشارحان زیادی اعم از شیعه و سنی آن را توضیح و بسط داده‌اند. این کتاب شامل شش مقصد است که نویسنده زوایا و رموز مقصد سوم تا آخر آن را آشکار و حل نموده است.
خواننده با نظر به فهرست مطالب و بخش‌ها و نمایه اصطلاحات و موضوعات «کلام برین» متوجه می‌شود که اهم و تقریبا ” تمام مسایل کلامی شیعی، که آمیخته با نقل و عقل است مورد بررسی قرار گرفته است. به طوری که نام نهان آن به «دائره المعارف کلامی» گزافه نیست؛ چرا که آن نوشتار از گستردگی ویژه با دارا بودن 500 موضوع و عنوان برخوردار است.

کتاب کلام برین، نوشته رحمت الله شریعتی نجف آبادی است و در انتشارات ادیان و مذاهب به چاپ رسیده است. کلام برین، نتیجه تدریس چندین ساله کلام 1 و 2 و 3 در دانشگاه آزاد واحد نجف آباد، طبق سرفصل‌های پیشنهادی وزارت علوم، در دوره‌های کارشناسی است، که اینک با افزایش و اصلاحات فراوان در اختیار طلاب و دانشجویان دوره‌های کارشناسی و ارشد و دکتری قرار می‌گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما