loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تکاپوهای پژوهشی در شناخت حیات اجتماعی‌‌ دین در ایران

ناشر آرما

نویسنده محمدرضا طالبان

ویراستار سمیه سادات حسینی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 368

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 107452 10003022
285,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تکاپوهای پژوهشی در شناخت حیات اجتماعی‌‌ دین در ایران، نوشته محمدرضا طالبان است. این کتاب در انتشارات آرما منتشر شده است.
پژوهش های جامعه شناختی در حوزه دین قصد دارند از طریق تجربه یا رجوع سازمان یافته و برنامه ریزی شده به واقعیت دین، آن طور که در فرد و اجتماع تحقق یافته، به شناختی معتبر از حیات اجتماعی دین نائل شده و مدعاهای نظری رقیب را به بوته آزمون تجربه بزنند.
کتاب حاضر، مشتمل بر مجموعه ای از پژوهش ها جامعه شناختی برای شناخت حیات اجتماعی دین در دوره ای از ایران معاصر می باشد که ذیل حکومت دینی جمهوری اسلامی بوده است. پیمایش دینداری، مطالعه تطبیقی ارتباط دین و به هم پیوستگی اجتماعی، تکثر مذهبی و التزام دینی، دین و پتانسیل اعتراض سیاسی، دین و خودکشی، شکاف جنسیتی در دین داری، نظریه بازار دین و عرفی شدن در ایران از جمله موضوعاتی است که در مقاله کتاب تکاپوهای پژوهشی در شناخت حیات اجتماعی‌‌ دین در ایران بدان ها پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما