loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آن سوی اسپوتنیک: روایت ساختار و فرآیند سیاست‌ گذاری علوم و تحقیقات در ایالات متحده آمریکا در قرن حاضر

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 107471 10003022
614,000 583,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

چارلز وست، ریاست سابق آکادمی ملی مهندسی و قائم مقام سابق شورای ملی تحقیقات وابسته به آکادمی های ملی علوم و مهندسی ایالات متحده:
«آن سویِ اسپوتنیک، یک معرفی خواندنی، دقیق، و جامع از وضعیت سیاست گذاری علم در ایالات متحده است. نگاه واقع گرایانۀ آن همان چیزی است که مورد نیاز سیاست گذاران و دانشجویان سیاست گذاری علم است. باید این را از مواهب خداوند بدانیم که در قرن کنونی که سیاست علم وفناوری در اوج اهمیت راهبردی قرار دارد، چنین کتابی در اختیار ماست.»
نورمن آگوستین، رئیس و مدیر عامل بازنشسته شرکت لاکهید مارتین و دریافت کننده جایزه ونور بوش در سال 2008 از شورای ملی علوم در ایالات متحده:
«این کتاب تحقیقی، گنجینه ای ارزشمند برای کسانی است که با سیاست های علم در مواجهه با چالش هایی مانند تامین انرژی، حفظ محیط زیست، تضمین مراقبت های بهداشتی، ایجاد شغل و موارد دیگر مرتبط هستند.»
مایکل ام کرو، رئیس سابق دانشگاه ایالتی آریزونا:
«آن سویِ اسپوتنیک، تا به امروز بهترین و جامع ترین متن در حوزه یکی از بخش های حیاتی سیاست عمومی آمریکا، یعنی سیاست علم است. آینده های بدیل کشور از بسیاری جهات توسط فرآیند، فرهنگ و پویایی این حوزه ناشناخته از سیاست عمومی تعیین می شود. هومر نیل و همکارانش در این کتاب، این حوزه سیاست را قابل درک و قابل اجرا می کنند. این یک متن عالی است!»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما