loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

598 حدیث شقایق ها

ناشر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

گردآورنده کتاب رحیم صارمی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 303

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر، حاوی 598 وصیت نامه برگزیده از وصیت نامه های شهدای هشت سال دفاع مقدّس است. بیش تر رزمندگان، قبل از عملیات با تفکّر و تدبّر سفارش های آخر را روی کاغذ می آوردند و در آن لحظه فقط خدا را در نظر داشتند. مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاعِ مقدسِ سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اقدام به جمع آوری این وصیت ها کرده تا راه حق را به مخاطبان بیاموزد. «سردار شهید محمدعلی جهان آرا»، «سردار شهید آقامهدی باکری»، «سردار شهید حاج محمد ابراهیم همّت»، و «سردار شهید علی تجلایی» اسامی برخی از شهدایی است که وصیت نامه ی ایشان در کتاب درج شده است.

در پشت جلد کتاب می خوانیم:
«مطالعه وصیت نامه شهدا بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) انسان را می لرزاند و بیدار می کند و برابر با پنجاه سال عبادت است. این وصیت نامه ها حرف دل هایی بود که خدا وصل شده بودند. وقتی انسان با این دل نوشته های شهدا م.اجه می شود، سخنان ایشان بر دل انسان تاثیر می گذارد و راه حق را به آدمی نشان می دهد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما