loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از چشم ها 8: همان لبخند همیشگی (کتاب محمد بروجردی)

ناشر روایت فتح

راوی کتاب فرهاد خضری

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 358

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10767 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«از چشم ها» مجموعه ای است که به همت انتشارات روایت فتح، دیدگاه های افراد مختلف را درخصوص یک شهید به تحریر در می آورد. این مجموعه در هشتمین شماره خود با عنوان «همان لبخند همیشگی» روایت هایی درباره سردار شهید «محمد بروجردی» را به قلم فرهاد خضری منتشر کرده است. اطلاعات لازم برای نوشتن کتاب «همان لبخند همیشگی» توسط گروه تحقیق و پژوهش انتشارات روایت فتح در اختیار نویسنده قرار داده شد که شامل مصاحبه با دوستان و همرزمان سردار شهید محمد بروجردی بوده است.

صداش می زدند میرزا محمد. گاهی محمد. از همان اول بلد نبود لبخند بزند، فقط بلد بود زندگی کند. زندگی برای او با رنج همراه بود . با زخم. آدم زخمی یا می نالد یا درد زخم اش را تحمل می کند. گاهی هم فریادش را می رود در خلوت می زند تا کسی نبیند، کسی نشنود، کسی رنج اش را نفهمد. آنی که به زخم خودش لبخند می زند، خیلی با خودش جنگیده و دل پرخونی دارد. میرزا محمد این طور آدمی بوده. هرکس او را به یاد آورده، هر چه که از او می دانسته، با لبخندی روایت کرده که از او، پیش او، به یادگار مانده بود. میرزا محمد توانست با همین لبخندهایی که خیلی شبیه لبخندهای ماست، یکی از زمینی ترین آدم های روزگار خودش باشد. منتها تنها فرق اش با خیلی هامان در این است که با همان لبخندها توانست از زمین دل بکند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما