loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دریچه ای به حقیقت دنیا 3: انسان و مسیرهای پیش رو

ایمان، کفر و گمراهی

ناشر کتاب جمکران

نویسنده فرزاد یوسفی | وحید لحمی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 210

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 107956 10003022
119,000 107,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سلسله کتاب‌های دریچه‌ای به حقیقت دنیا نوشته وحید لحمی و فرزاد یوسفی شیوه‌ای نو در تبیین معارف دینی است و ادامه‌دهنده راه کسانی که در سبک بیان معارف دینی تحویل آفریده‌اند. در این کتاب‌ها تلاش شده با ادبیاتی ساده و روان متنی مستند، علمی و دقیق ارائه شود. متنی که در عین علمی بودن، خشک و آکادمیک نیست.

جلد اول این مجموعه با عنوان اینجا هتل نیست تلاشی است برای تبیین ضرورت پرداختن به نظام تکوین و تشریع در فهم معارف دین.

در جلد دوم این مجموعه با عنوان صحنه گردان دنیا به این سؤالات پرداخته می‌شود که آیا مدرسه دنیا که ما صبح تا شب در آن زندگی می‌کنیم و با مشکلاتش درگیر هستیم، مدیر و مدبری هم دارد؟ آیا مدیرش در صحنه حاضر است یا تدبیر را به اراده‌های انسان‌ها و حوادث و شرایط پیرامونی سپرده است؟ تا چه حد این مدیر در تدبیرگری حوادث دنیا حاضر است؟

در جلد سوم این مجموعه با عنوان انسان و مسیرهای پیش رو بحث ناتمام جلد دوم پیگیری می گردد و مباحث جدیدی مطرح می شود و به این مسئله می پردازد که هرچند خدا مربی و مدبر است ولی نوع دریافت برنامه تربیتی از جانب خدا به متربی (بنده در حال تربیت) بستگی دارد. در دنیا هر انسانی سه مسیر پیشروی خود دارد و درک هر تدبیر در زمینه رنج یا رزق یا سایر عرصه های زندگی، نیازمند درک صحیح از عملکرد انسان هاست.

این سه جلد در سلسله مباحث دریچه ای به حقیقت دنیا مقدمه ای بر کل بحث است و جلدها و حلقه های بعدی هم با موضوع «رنج» و «رزق» عرضه خواهند شد و درنهایت، در آخرین نسخه، منظومه نسبتا جامع و کارآمدی از معارف دینی را به مخاطبان ارائه کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما