loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پایان داستان غم انگیز - جلد اول: نگاهی به زمینه های صدور حکم حکومتی مقام معظم رهبری درباره قانون مطبوعات

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده حمید رسایی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 381

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر مشتمل بر پنج بخش است. در بخش نخست شرحی از احکام حکومتی, احکام اولی و ثانوی به دست داده شده، همچنین تفاوت های این احکام با یک دیگر بررسی شده است. منشا اعتیاد، دامنه احکام، پیشینه تاریخی و احکام حکومتی از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از دیگر مباحث این بخش است. در بخش دوم موضوع اصلاح قانون مطبوعات و نظریات موافقان و مخالفان در این خصوص بیان شده است. در بخش سوم و چهارم شرحی از رخدادهای سیاسی در خصوص اصلاح قانون مطبوعات فراهم آمده که از آن جمله عبارت اند از: «اولین هشدار رهبری»، «واکنش مجلس در برابر نامه رهبری»، «تاخر سندی رسانه های بیگانه از حکم حکومتی» و «بررسی موضع گیری شگفت آور وزارت کشور».
در بخش پایانی این مطالب به چاپ رسیده است: «متن پیام رهبر انقلاب به مجلس ششم»، «متن بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلش ششم»، «متن اصلاحیه قانون مطبوعات، مصوب مجلس پنجم » و «متن کامل قانون مطبوعات, مصوب سال 1379».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما