loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محرمانه با همسران

مهارتهای روابط زناشویی

ناشر حدیث راه عشق

نویسنده مریم تیموری | اشرف السادات فتحی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 134

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

حالات متفاوت زن و مردم در روابط زناشویی باعث خواسته هایی مشترک میشود که آنها را سوق میدهد به سمت زناشویی. دانستن اطلاعاتی خاص در این مورد منجر به پرورش احساسات و عاطفه بین زوجین میشود. کتاب حاضر به بیان نیاز انسان به ازدواج از ابعاد مختلف میپردازد و اصولی را که محبت را در خانواده بیشتر میکند را تبیین میکند. از خصوصیات این اثر تشریح روابط همسران در چارچوب خصائص و موازین اخلاقی و بیان احکام زناشویی است.

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط زناشویی و عاطفی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد که با مطالعه این کتاب امید است که بسیاری از مشکلات زوج های جوان مرتفع گردد.

همچنین محرمانه با همسران می کوشد علاوه بر سخنان عملی و تجربی پزشکان و روانشناسان،از کلمات و احادیث نورانی اهل بیت(ع)نیز تا جایی که امکان دارد استفاده کند تا بر همگان روشن شود که دین اسلام ،نه تنها هیچ یک از مسائل زندگی انسان را نادیده نگرفته بلکه برای آنها برنامه هایی تنظیم نموده که رعایت دقیق تر آن به دین داری و سعادت بیشتر بشر کمک می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما