loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مقیاس افزایی برق آسا: روشی پرشتاب برای ساختن کسب و کاری بسیار ارزشمند

Blitzscailing: The Lightning-Fast Path to Building Massively Valuable Companies

ناشر آریانا قلم

نویسنده رید هافمن | کریس یه

مترجم سید طاهر شریعت پناهی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 384

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 108113 10003022
291,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کدام کارآفرین یا بنیان‌گذاری است که آرزویش ساختن آمازون، فیسبوک یا ایربی‌ان‌بی دیگری نباشد؟ بااین‌ حال، تعداد افرادی که عملاً موفق به انجام چنین کاری می‌شوند زیاد نیست.

چرا؟ وجه تمایز استارتاپ‌هایی که شکست می‌خورند و ناپدید می‌شوند با آنهایی که رشد می‌کنند و به غول‌هایی جهانی تبدیل می‌شوند چیست؟

نویسندگان این کتاب (رید هافمن و کریس یه) دلیل این تفاوت را در نیروی مقیاس‌افزایی برق‌اسا می‌دانند. مقیاس افزایی برق‌آسا مجموعه‌ای از تکنیک‌ها است که هم به استارتاپ‌ها و هم به شرکت‌های جاافتاده کمک می‌کند تا در زمانی مناسب کسب‌وکارهایی مسلط و پیشتاز بسازند.

این تکنیک‌ها به شما کمک می‌کنند تا رقبای خود را پشت‌سر بگذارید و رشدی انفجاری داشته باشید. به زبان ساده مقیاس افزایی برق‌آسا یعنی در شرایط عدم‌قطعیت شرکت‌ها باید سرعت عمل را به کارایی اولویت بدهند تا به موفقیت برسند. هدف از مقیاس‌افزایی رسیدن از صفر به یک نیست، بلکه هدفش رسیدن از یک به یک میلیارد ــ به‌سریع‌ترین شکل ممکن ــ است.

مخاطبان کتاب مقیاس افزایی برق آسا: مدیران، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و جواعی هستند که می‌خواهند تکنیک‌هایی را بشناسند که باعث می‌شود کسب‌وکارها طی چند سال از نقطۀ صفر رشد کند و به پیشتاز بازار تبدیل شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما