loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیمای ارتش: خاطرات رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران از دفاع مقدس

ناشر خط مقدم

نویسنده علی شیرازی

ویراستار زهرا حیدری

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 224

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 108281 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
100,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سیمای ارتش، به قلم علی شیرازی نوشته شده و به همت انتشارات خط مقدم منتشر شده‌ است.
جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، از طولانی‌ترین جنگ‌های متعارفِ قرن چهاردهم هجری و دومین جنگ طولانی این قرن، پس از جنگ ویتنام، و یک جنگ عمومی و بین‌المللی برضد ملت و کشور ایران بود. ارتش جمهوری اسلامی ایران در این جنگ هشت‌ساله، در کنار خسارت‌ها و سختی‌ها و مشکلاتی که دید، با دلاورمردی و مقاومت و ایثارگری، حماسه‌های جاودانی به یادگار گذاشت.
نویسنده در این کتاب، حماسه رزمندگان لشکرهای 92 زرهی، 21 حمزه، 16 زرهی قزوین و دیگر لشکرها و تیپ‌های نیروهای زمینی، دریایی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبیین و از حماسه‌های آنان سخن رانده است.
سیمای ارتش، خاطرات مختلفی از رزمندگانی چون شهید سرلشکر حسین لشکری، ناخدا یکم هوشنگ صمدی، سرهنگ خلبان فضل‌الله جاویدنیا و سایر دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را بیان می کند. عزیزانی که با رزم‌ دلاورانه خود، حماسه‌های زیبایی آفریدند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما