loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تنها نمان: خاطرات مریم امجدیان همسر شهید مدافع حرم ابوذر امجدیان

ناشر خط مقدم

نویسنده طیبه نجفی

ویراستار زهرا حیدری

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 108283 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تنها نمان، به قلم طیبه نجفی نوشته شده و به همت انتشارات خط مقدم منتشر شده‌ است.

همسران شهدا، چه در دوران هشت‌ ساله دفاع مقدس و چه در دهه نود که جنگ در سوریه و عراق شدت گرفت و رزمندگان ایرانی به عنوان مدافعان حرم در آنجا حضور داشتند، همواره نقش اصلی را در پشت صحنه استقامت مردانشان داشته‌اند. طیبه نجفی در کتاب «تنها نمان» به زندگی یکی از همین همسران مدافع حرم پرداخته است.

این کتاب با زبانی داستان‌گونه، زندگی مریم امجدیان همسر شهید مدافع حرم ابوذر امجدیان را روایت می‌کند، کتاب از اوایل جوانیِ راوی کتاب آغاز می‌شود و از چگونگی آشنایی و ازدواج راوی با ابوذر می‌گوید، از دوران عاشقی 5 ساله و مدت زندگی در کنار همسری که مریم را عاشقانه دوست داشته است، اما دفاع از حرم حضرت زینب دلیلی می‌شود که از عشق چندین و چندساله بگذرد.

در کتاب «تنها نمان» لابه‌‌لای خاطرات مریم امجدیان، مخاطب با خصوصیات اخلاقی شهید آشنا می‌شود و کسی را پیش‌رویش می‌بیند که در عین عاشقی و شیطنت‌ها، همه هم و غمش، دفاع است اما به گونه‌ای رفتار می‌کند که تا روز اعزام نیز کسی از اعضای خانواده‌اش مطلع نمی‌شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما