loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عصر پیدایی

نگرشی از دریچه روایات به «عدالت متعالی در جامعه و حاکمیت مهدوی»

ناشر کتاب جمکران

نویسنده علی محمدی هوشیار

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 132

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 108297 10003022
79,000 71,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب عصر پیدایی، به قلم سعید علامیان نوشته شده و به همت کتاب جمکران منتشر شده‌ است.

ما در عصری زندگی می‌کنیم که از رهبری مستقیم امامان محرومیم و مجبوریم بی تابلوی هدایت راه بپیماییم. مانند نابینایانی شده‌ایم که عصایشان را گم کرده‌اند و نمی‌دانند در سراشیب ظلمت به دنبال چه باشند. خطرناک‌ترین چیز رویارویی حق و باطل است که تشخیص انسان بالغ مهدوی از شیطانی را دشوار می‌کند.

در «عصر پیدایی» بر اساس روایات و آیات، درکی نو از جامعه و حکومت مهدوی ارائه می‌شود تا خواننده را برای عصر ظهور امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) آماده کند و مخاطبان تصویر مشترکی از آن عصر بر اساس گفته‌های پیشوایان دین به دست آورند.

این کتاب به بررسی انتقادی کتاب «عصر حیرت» نوشته آقای مهدی نصیری می‌پردازد که عصر غیبت را عصر سرگردانی معرفی کرده است. آقای هوشیار تلاش می‌کند تا عصر غیبت را «عصر پیدایی حقیقت» معرفی نماید.

غیبت فرصتی است تا انسان بالغ را به انسان کامل تبدیل کنیم. راهی جز صبر و پایداری بر حق نیست تا جامعه آماده پذیرش خورشید ولایت شود. اما سربازان شیطان مهلت یافته‌اند تا ظلم را به اوج برسانند و عصر غیبت را عصر حیرت معرفی کنند.

پرسش این است که جامعه و حکومت در عهد امام مهدی(عج) چگونه خواهد بود؟ آیا دید مشترک و روشنی از آن داریم؟ اگر بخواهیم تصویری از آن بکشیم، آیا همگی یک تصویر مشترک خواهیم داشت یا جامعه‌ای را ترسیم می‌کنیم که خودمان دوست داریم؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما