loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جهاد جبهه سازی

سلسله سخنرانی های استاد حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده عبدالحسین خسروپناه

تحقیق و تنظیم کتاب محمدحسین علیجان زاده روشن

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 328

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 108363 10003022
150,000 135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب جهاد جبهه سازی ماحصل سلسله سخنرانی های عبدالحسین خسروپناه در سال های 1399 و 1400 پیرامون جهاد جبهه سازی نیروهای انقلابی در برابر جنگ شناختی دشمن می باشد. این کتاب در دفتر نشر معارف منتشر شده است. دغدغه نویسنده در این کتاب بر مبنای جهاد تببین موضوعات و خواسته های مقام معظم رهبری (س) بوده است . رهبر انقلاب خطر جبهه سازی دشمن را بارها گوشزد کردند.

آنچه در کتاب کتاب جهاد جبهه سازی، تدوین شده است بر مبنای جهاد جبهه سازی و کار تشکیلاتی و در عین حال شناخت عرصه و زمین این جهاد که همان عرصه دشمن شناسی است با ابزارهایی همانند جنگ شناختی و جنگ رسانه ای می باشد. از مهم ترین مولفه های این جبهه سازی داشتن تقوا و عزم و اراده در برابر هجوم های فکری و روحی شیطان و ایادی انسی آن می باشد. از مهم ترین ویژگی های این اثر تعریف عرصه جهاد به سه رویکر جهاد بینشی و منشی و کنشی است. جهاد بینشی به مولفه های معرفتی انسان می پردازد و جهاد منشی به مولفه های رفتاری یک مبارز درعرصه جهاد و همچنین جهاد کنشی به نحوه صف کشی در مقابل جبهه باطل می پردازد.

نقشه کلی کتاب کتاب جهاد جبهه سازی در سه بخش و هربخش به دو فصل تقسیم شده است. بخش اول به ضرورت زندگی جهادی می پردازد که در فصل اول آن به زندگی جهادی از منظر قرآن و سیره اهل بیت (ع) و فصل دوم آن نیز به سه گونه ی زندگی جهادی (بینشی ، منشی ، کنشی )پرداخته است. در بخش دوم به موضوع جنگ شناختی می پردازد که در فصل اول آن به هویت جنگ شناختی و درفصل دوم به فرآیند جنگ شناختی می پردازد. همچنین در بخش سوم به موضوع جبهه سازی می پردازد. در فصل اول به مولفه های معنوی جبهه سازی و درفصل دوم به برخی از اصول جبهه سازی می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما