loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدرسه در مدار زندگی

نگاهی به ده مدرسه نوآور جهان

ناشر مهرستان

نویسنده مینا فلاح | مریم فلاح

ویراستار محمد کاظمی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 201

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 108404 10003022
140,000 126,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مدرسه در مدار زندگی، توسط مریم فلاح نوشته شده و انتشارات مهرستان آن را منتشر کرده است.

کتاب مدرسه در مدار زندگی می کوشد با ارائه الگویی از چند نظام آموزشی پیشرو و ده مدرسه نوآور جهان، منبعی الهام بخش برای تحول در نظام آموزشی کشور عزیزمان ایران باشد.

جهان ما جهان در حال تغییر است و این تغییرات، بسیاری از جنبه های زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده اند. حال، ساختارهای آموزشی ما تا چه حد با این تغییرات هم سو بوده و تا چه میزان توانسته است پاسخ گوی نیازهای انسان قرن بیست و یکم باشد؟
امروزه بسیاری از متخصصان نظام های آموزشی براین باورند که نهاد آموزش، برخلاف بسیاری از نهاد های اجتماعی نتوانسته است پا به پای تحولات زمانه حرکت و کودکان را برای زندگی در عصر جدید آماده کند.
اکنون از گوشه کنار جهان این پرسش شنیده می شود: چگونه می توان نظام آموزشی را متناسب با نیازهای قرن جدید بازسازی کرد؟
با وجود اختلاف در تعریف مدارس نسل جدید، شاید بتوان همه آن ها را مدرسه در مدار زندگی دانست. از جمله ویژگی های اساسی این مدارس، خلاقیت، کار گروهی، اکتشاف ، حل مسئله و تنوع محیط های یادگیری است.
کتابی که در دست دارید می کوشد با ارائه الگویی از چند نظام آموزشی پیشرو و ده مدرسه نوآور جهان، منبعی الهام بخش برای تحول در نظام آموزشی کشور عزیزمان ایران باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما