loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه فاطمه (ع) و فدک

شناخت نامه زندگی حضرت فاطمه (ع)، مسئله فدک و خطبه فدکیه

ناشر دانشکده اصول دین

نویسنده علیرضا عظیمی فر

ویراستار حسین ثنایی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 240

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 108553 10003022
90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب قصه فاطمه (ع) و فدک، نوشته علیرضا عظیمی‌ فر، به همت نشر دانشکده اصول دین به چاپ رسیده است.

کتاب حاضر درباره حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) و قصه‌های تلخ و درآور تاریخ صدر اسلام تهیه و گردآوری شده است. این مجموعه در آغاز صفحاتی از زندگانی پر بار حضرت صدیقه (علیها السلام) را از ولادت تا هجرت به مدینه و جایگاه آن حضرت از حیث آیات و روایات به رشته تحریر درمی‌آورد سپس نگارنده فدک و بخشش آن به فاطمه (سلام‌الله علیها) و قصه آن را توضیح داده و روایات موجود در این باب را همراه با شأن نزول آیه ذی القربی توضیح و دیدگاه صحابی پیامبر (صلی‌الله علیه و آله) را در این زمینه ذکر می‌نماید.
در پایان نوشتار پیش رو به خطبه فدکیه و گزارش در متون اسلامی در این مورد از جهت متن و ترجمه آن مورد بررسی قرار می‌دهد. نمایی از منطقه جغرافیایی فدک و چگونگی تصرف آن ازجمله مباحث قابل‌تأمل و دقت این اثر به شمار می‌آید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما