loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از هفت سنگ تا کال آف: راهنمای کاربردی والدین در دنیای دیجیتال و بازی های رایانه ای

ناشر مهرستان

نویسنده مرتضی جمشیدی

ویراستار سمیه دقاغیان

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 244

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 108640 10003022
125,000 112,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب از هفت سنگ تا کال آف، نوشته مرتضی جمشیدی، به همت نشر مهرستان به چاپ رسیده است.

همراهی والد با کودک در دنیای دیجیتال و بازی‌ها‌ی رایانه‌ای چیزی فراتر از کنترل‌گری، تعیین زمان استفاده از فضاهای دیجیتال و محروم‌کردنشان از این فضاهاست. واقعیت آن است که وقتی بازی‌کردن بچه‌ها برای والدین مهم باشد، به آن توجه می‌کنند و این چیزی فراتر از نصب نرم‌افزار کنترل روی تلفن همراه، تبلت و رایانه است. در این مسیر والدین، بایستی به فرزند به عنوان انسانی نگاه کنند که خداوند او را آفریده است و آن‌ها وظیفه تربیت او را دارند، نه کنترل و اعمال محدودیت برای او.

«از هفت‌سنگ تا کال‌آف» با عنوان فرعی «راهنمای کاربردی والدین در دنیای دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای» کتابی است که در پنج گام با دیدی متفاوت و علمی به والدین همراهی با فرزندان در دنیای دیجیتال را توصیه می‌کند.
توجهات والدینی یا کنترل والدینی، ویژگی‌های نسل دیجیتال، وظیفه والدین در رویارویی با بازی‌های پرطرف‌دار و نامناسب، آگاهی والدین از بازی‌های واقعیت مجازی، انواع بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌آموزی و بازی‌آگاهی از جمله عناوینی است که در این کتاب به صورت مفصل به آن‌ها پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما