loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دارونامه گیاهی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 108772 10003022
1,800,000 1,710,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دارونامه گیاهی، نوشته سیداحمد امامی، مهرداد ایرانشاهی و میلاد ایرانشاهی است و در انتشارات به نشر منتشر شده است. دارونامه گیاهی، ترجمه کتاب Natures Medicines است و نخستین بخش این کتاب دربردارنده مطالبی درباره کلیات گیاه درمانی، تاریخچه و مبانی مکاتب گیاه درمانی و نیز نکاتی در مورد روش‌های تهیه اشکال مختلف داروهای گیاهی است.
بخش دوم این اثر را حاوی تک نگارهای مربوط به 184 گیاه دارویی است که در هر تک نگار، نام علمی، خصوصیات تشریحی گیاه، ترکیبات موجود، اثرات درمانی، روش‌های تهیه اشکال دارویی و میزان مصرف، موارد احتیاط و عوارض جانبی و نکات مرتبط با کشت و پرورش گیاه آمده است.
سومین بخش کتاب «دارونامه گیاهی» به شرح و توصیف بیماری‌های مختلف و نحوه درمان آن‌ها با استفاده از داروهای گیاهی اختصاص یافته است که در هر مورد پس از توصیف مختصر بیماری، بندی با عنوان «با پزشک خود مشورت کنید» آمده و سپس علل بروز بیماری و در ادامه نیز گیاهان مفید برای درمان بیماری ذکر شده‌اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما