loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چارچوب استراتژی: نقشه راهی برای رسیدن به ابر هدف ها

The 4 Disciplines of Execution : Achieving Your Wildly Important Goals

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 108799 10003022
318,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «چارچوب اجرای استراتژی» اثر کریس مک‌چزنی، شان کاوی و جیم هیولینگ همراه با بورلی واکر و اسکات تیل از انتشارات آریانا قلم منتشر شده است. این کتاب، فرمولی ساده، تکرارپذیر، و امتحان‌پس‌داده برای به اجرا درآوردن مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های استراتژیکتان در گیرودار گردباد امور روزانه است.

کتاب 4 ضابطه و قاعده‌ معرفی می‌کند که به اجرای استراتژی‌های و برنامه‌های شما کمک می‌کنند که شامل: تمرکز بر ابرهدف‌ها؛ به کار بستن سنجه‌های پیشایند؛ داشتن تابلوی امتیازاتی انگیزه‌بخش؛ ایجاد ضرب‌آهنگ پاسخ‌گویی هاست. بیشتر کتاب‌های کسب‌وکار ایده‌ها و نظریه‌های مفید زیادی را در میان می‌گذارند، اما از نظر کاربرد عملی کم‌مایه‌اند. در این کتاب، کفۀ کاربرد عملی سنگین است و نویسندگان کتاب به شما می‌گویند برای پیاده کردن این قاعده‌ها چه کاری انجام دهید و به چه جزئیات، نکات و… توجه کنید.

ویراست دوم شامل بیش از 30 درصد محتوای جدید، ازجمله دریافت‌هایی دربارۀ موضوعات زیر است:

4 ضابطه چگونه بر رهبران رهبران تأثیر می‌گذارد.
تنها معیاری که اجرا را در بلندمدت حفظ می‌کند.
سه نگرش رهبری ضروری برای تعهد استراتژیک.
به‌کارگیری فناوری برای تابلوی امتیازات انگیزه‌بخش مدیران.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما