loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

منتخب نور العین

فضایل و آداب زیارت امام حسین علیه السلام

ناشر آرام دل

نویسنده محمدحسن اصطهباناتی

مترجم مریم سادات میرفاطمی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 252

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 108866 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب منتخب نور العین اثر محمدحسین اصطهباناتی از انتشارات آرام دل منتشر شده است.

این کتاب در واقع ترجمه فارسی کتاب «نورالعین فی المشی الی زیارة قبر الحسین(ع)» که به مدت سه سال توسط مریم سادات میرفاطمی ترجمه شده است،‌ از آنجایی که اصل کتاب به زبان عربی است،‌ تنها در دسترس خواص بوده،‌ هم اکنون با ترجمه روان فارسی آن عموم نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.

ترجمه کتاب ارزنده "نورالعین فی المشی الی زیاره قبرالحسین" که با نام نورالعین مشهور است، نام دیگری هم دارد "نور دیدگان در رهگذر زیارت سرور آزادگان" که ترجمه اکبر صفدری قزوینی است.
با همین توضیح کوتاه می‌توان متوجه شد آیت الله محمد حسن اصطهباناتی کتاب را برای جمع آوری و در دست قرار دادن آداب زیارت امام حسین علیه السلام سرور آزادگان جهان تهیه و تنظیم نمودند، تا بستر ومصدری مناسب برای بصیرت و آگاهی محبین و دوستداران زیارت این امام مظلوم برای فهم درک آداب و فضایل زیارات ایشان باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما