loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجارت بین الملل

اقتصاد بین الملل 1 / ویراست نهم

ناشر نشر نی

نویسنده دومینیک سالواتوره

مترجم حمیدرضا ارباب

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 607

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 108966 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
330,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تجارت بین الملل، اطلاعاتی در مورد نهادهای اساسی و روابطی که بر کیفیت زندگی تأثیر می گذارند فراهم می کند و چارچوبی را برای تفکر و درک روند تصمیم گیری فراهم می کند. علاوه بر این ، متن به عنوان یک متن اصلی برای مقدمه ای در اقتصاد پایه یا اصول اقتصاد طراحی شده است و به صورت برابر در مورد اقتصاد کلان و اقتصاد خرد را به خوانندگان اطلاعات ارائه می دهد.
این کتاب که برای متخصصین تجارت یک کتاب ضروری است ، بیان جامعی دارد ، کاملا به روز است و به صورتی روشن و واضح، با بیانی روان و ساده، تئوری و اصول اقتصاد بین الملل را توضیح می دهد.
کتاب تجارت بین الملل از دو بخش و دوازده فصل تشکیل شده است. بخش اول آن نظریه ی تجارت بین الملل است و به ترتیب فصل های زیر را شامل می شود: قانون مزیت نسبی، نظریه ی معمول تجارت بین الملل، عرضه، تقاضا، منحنی های پیشنهاد و رابطه ی مبادله، گذاشت عوامل تولید و نظریه ی هکشور-اوهلین، صرفه های ناشی از مقیاس، رقابت ناقص و تجارت بین الملل. بخش دوم این کتاب با نام سیاست های تجارت بین الملل نیز شامل این فصل ها است: محدودیت های تجاری: تعرفه ها، محدودیت های غیر تعرفه ای و حمایت گرایی جدید، هم پیوندی یا یکپارچگی اقتصادی: اتحادیه های گمرکی یا مناطق آزاد تجاری، تجارت بین الملل و توسعه ی اقتصادی، تحرک بین المللی عوامل تولید و شرکت های چند ملیتی. فصل اول کتاب نیز شامل مقدمه است.
کتاب تجارت بین الملل اثر دومینیک سالواتوره را حمیدرضا ارباب ترجمه کرده است. این کتاب توسط نشر نی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما