loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موازی های شوم: پایان آزادی در آمریکا

ناشر نقد فرهنگ

نویسنده لئونارد پیکاف

مترجم امین فهیما

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 419

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 109351 10003022
280,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

لئونارد پیکاف (Leonard Peikoff) از شاگردان آین رند (Ayn Rand) و از مهم‌ترین مبلغان فلسفۀ عینیت‌گرایی (Objectivism) او است. او اولین مفسر یا شاید تنها مفسری است که ظهور پدیدۀ نازیسم را در آلمان، نه محصول اتفاقات و حوادث تاریخی، بلکه نتیجۀ منطقی روند فلسفی حاکم بر آلمان می‌داند. از دیدگاه او، سرزمین شعرا و فلاسفه به‌وسیلۀ همین شعرا و فلاسفه برای ظهور هیتلر آماده و مهیا گردید. به گفتۀ او، علمی که سرنوشت انسان‌ها و کشورها را تعیین می‌کند، فلسفه است. بدین اعتبار، فلسفه هم وسیله‌ای برای درک گذشته است، هم پیش‌بینی آینده و هم ایجاد تغییر در آینده‌ای که روند آن را پیش‌بینی کرده‌ایم.
خواندن این کتاب به تمام علاقمندان به فلسفه و تاریخ (شاید بهتر است بگوییم فلسفۀ تاریخ) توصیه می‌گردد. به تمام کسانی که می‌خواهند از تاریخ درس گرفته و آن را چراغ راه آیندۀ خود سازند. تمام کسانی که نمی‌خواهند تنها قربانی یا نظاره‌گر منفعل حوادث باشند.

کتاب موازی های شوم؛ پایان آزادی در آمریکا اثر لئونارد پیکاف از انتشارات نقد فرهنگ منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما